ÚVODNÍ STRANA: / JAK SE STÁT FRANŠÍZANTEM / PŘÍBĚHY FRANŠÍZANTŮ / Přečtěte si příběhy franšízantů

Z tváře reklamního spotu k franšízovým pobočkám OK Point skutečným majitelem jedné z nich

Tomáš Pospěch je zkušeným podnikatelem v oblasti finančního poradenství. Letos na jaře si navíc otevřel franšízovou pobočku OK Point v Ostravě-Porubě. Co stálo za tímto rozhodnutím a proč padla volba právě na franšízu, přiblíží Tomáš v následujícím rozhovoru.

Tomáši, co vás přimělo k otevření vlastní pobočky OK Point?

S myšlenkou otevřít vlastní OK Point jsem si pohrával od roku 2017, kdy jsem už pracoval pro společnost Broker Consulting, která za tímto konceptem stojí. Letos v lednu jsem byl vybrán jako tvář jednoho z propagačních videí k OK Pointům a při natáčení v Praze se mě jejich projektový manažer zeptal, zda nevím o někom, kdo by měl zájem otevřít pobočku v Ostravě – Porubě. Už během zpáteční cesty do mé rodné Opavy jsem byl rozhodnutý, že se do toho pustím já sám.

Proč jste se rozhodl zvolit zrovna franšízovou formu podnikání?

Franšízové podnikání nebyl můj primární záměr, jsem ale moc rád, že jsem se pro něj rozhodl. Na jedné straně mi v podnikání dává velkou míru svobody a na té druhé se mohu plně spolehnout na silného partnera za zády. Jsem součástí firmy už od roku 2012 a celou tu dobu se naprosto ztotožňuji s tím, jakým směrem se ubírá. Stejně jsem to vnímal i se spuštěním sítě franšízových poboček OK Point, ve kterých mohou klienti pohodlně vyřídit nejrůznější finanční a realitní záležitosti pod jednou střechou.

Měl jste nějaké předchozí zkušenosti s podnikáním?

Ano. Podnikat jsem začal zhruba od 18 let ještě za studií, nejprve v oblasti výživového poradenství, později jako obchodní zástupce v jedné stavební firmě. Pak jsem načas zakotvil u tety v USA a po návratu domů přišla nabídka známého na pozici pojišťovacího poradce. Stále silněji jsem ale cítil potřebu nabídnout klientům širší nabídku služeb než jen pojištění. To pravé ořechové jsem konečně našel v Broker Consulting. Dnes vedu firemní pobočku v Opavě, kde mám sehraný tým kolegů. Vlastní OK Point v Ostravě – Porubě vnímám jako úžasnou příležitost, jak se posunout na další úroveň.

Pobočku jste otevřel koncem března, v době přísných koronavirových opatření. Neobával jste se, že si k vám klienti budou obtížně hledat cestu?

Přiznávám, že menší obavy jsem z toho měl, ale zase nám pomohlo, že pobočka je přímo na ostravské Hlavní třídě. Mnozí klienti si k nám cestu našli ihned po prvním rozvolnění, navíc jsme s klienty celou tu dobu intenzivně komunikovali on-line i telefonicky.

Máte na OK Pointu nějaké kolegy, nebo pracujete sám?

Momentálně na pobočce pracuji spolu s mou skvělou obchodní asistentkou Veronikou. Práce i klientů je ale čím dál víc, takže se začínám poohlížet po dalších kolegyních a kolezích, kteří by se věnovali konzultantské činnosti.

S jakými záležitostmi se na vás klienti nejčastěji obracejí?

Ve většině případů se jedná o komplexní službu, takže řešíme refinancování jejich úvěrů na bydlení a zabezpečení jejich rodin a majetku. Také se na nás obracejí klienti, kteří potřebují pomoci s řešením nevýhodných spotřebitelských úvěrů. Pak jsou tu samozřejmě i ti, kterým pomáháme s realitními záležitostmi. Často tak zajistíme prodej jejich bytu nebo domu a zároveň jim pomůžeme najít vysněné bydlení, pro které zajistíme i výhodné financování.

Jak vypadá váš víkend? Dokážete si dopřát relax?

Víkend je pro mě relax! Mám úžasnou manželku, se kterou mám tři krásné a zdravé děti, takže většinu víkendu a volného času trávíme společně. Odpočinek je pro mě velmi důležitý, stačí mi „zahodit“ telefon a dělat něco na zahradě, projet se na motorce, vzít rodinu na procházku nebo někam
na výlet. Pokud to jen jde, snažím se o víkendech nepracovat a věnovat se pouze jim.


Franšízové pobočky OK Point, za nimiž stojí společnost Broker Consulting ve spolupráci s mBank a MONETA Money Bank, propojují pod jednou střechou finanční služby s těmi bankovními a realitními. Více také na www.okpointy.cz a www.okpoint.tv, kde najdete zajímavá videa pro zájemce o vlastní podnikání s franšízou OK Point.

Článek vyšel 17. června v magazínu Náš Region

 

Z tváře reklamního spotu k franšízovým pobočkám OK Point skutečným majitelem jedné z nich
Z tváře reklamního spotu k franšízovým pobočkám OK Point skutečným majitelem jedné z nich
Nahoru
NASTAVENÍ COOKIES