ÚVODNÍ STRANA: / JAK SE STÁT FRANŠÍZANTEM / PŘÍBĚHY FRANŠÍZANTŮ / Přečtěte si příběhy franšízantů

V týdnu ředitelkou OK Pointu, o víkendech sestrou v záloze

Darina Stehlíková je činorodá žena. Z prostředí nemocničních sálů se přesunula k finančně-realitnímu poradenství, v němž se doslova našla. S trojnásobnou matkou, ředitelkou OK Pointu na pražském Pankráci a sestrou na covidovém oddělení v jedné osobě jsme hovořili o tom, jak se dá tohle všechno s úsměvem kočírovat. 

Svůj OK Point jste otevřela v lednu 2019. Co vás přivedlo k myšlence otevřít si vlastní franšízovou pobočku?
 
Původně jsem pracovala jako zdravotní sestra na jednotce ARO, poté jako instrumentářka na oddělení kardiochirurgie. Po narození druhé dcery už pro mě bylo velmi náročné skloubit tuto profesi s rodinnými povinnostmi, a tak jsem se rozhodla pro změnu. Oslovila mě oblast financí, které jsem se začala věnovat. Svým klien tům jsem od počátku chtěla nabízet služby na špičkové úrovni a setkávat se s nimi v příjemném prostředí. Zaujala mě tehdy reklama firmy Broker Consulting na nový projekt franšízových poboček OK POINT a hned jsem měla jasno, co dál. Začala jsem hledat prostory k otevření pobočky a sledovala vývoj okolo projektu. Po narození třetí dcery jsem se rozhodla, že do toho půjdu naplno.
 
Ve vašem týmu mají výraznou převahu ženy. Je podle vás takováto konstelace při práci s klienty lepší?
 
To nebyl záměr, spíše se tak vyvinula situace. Pokud obsazujete pozici asistentek, přihlásí se převážně ženy. Náš ryze ženský kolektiv ale před měsícem obohatil nový kolega. Rozhodně se nebráním tým genderově vyrovnat, ale kvóty naštěstí dodržovat nemusíme (smích).
 
Během nejsilnější vlny covidu-19 jste jako sestra v záloze pomáhala pečovat o pacienty na JIP. Jak jste zvládala skloubit práci v nemocnici s prací na pobočce?
 
V té době jsem se soustředila na tři zásadní věci. Zaprvé aktivně se zapojit do pomoci nemocným, což vzhledem k mé původní profesi šlo snadno. Druhou věcí bylo nenakazit své blízké a spolupracovníky a jako třetí úkol jsem si stanovila udržet provoz OK POINTu se zaměstnanci. Vše se naštěstí povedlo a náročné období jsme zvládli jak doma, tak v práci.
 
Pozorujete nějaký rozdíl mezi tím, jaké záležitosti potřebovali vaši klienti řešit během pandemie a s jakými se na vás obracejí dnes?
 
Skladba požadavků se nijak nezměnila, protože věci spojené s financemi a bydlením budou klien ti řešit vždycky. Lidé více řešili svoje úspory a jak s nimi co nejefektivněji naložit, jiní se více zajímali o lepší zabezpečení rodiny a majetku. Pozitivním přínosem pandemie pro nás bylo, že jsme díky online schůzkám mohly být s kolegyněmi v častějším kontaktu s klienty.
 
Rozhovor vyšel 26.  7. 2021 v týdeníku EURO
 
V týdnu ředitelkou OK Pointu, o víkendech sestrou v záloze
V týdnu ředitelkou OK Pointu, o víkendech sestrou v záloze
Nahoru
NASTAVENÍ COOKIES