ÚVODNÍ STRANA: / KARIÉRA NA OK POINTU

REALITNÍ SPECIALISTA/KA OBCHODNÍHO MÍSTA OK POINT

NÁPLŇ PRÁCE

Úkolem realitního specialisty/ky bude poskytovat klientům profesionální poradenství v oblasti realit a navrhovat optimální řešení jejich finančních potřeb. Konkrétně se jedná o vedení schůzek s klienty a poskytování služeb naší společnosti v rámci realitních služeb, péče o nemovitosti našich klientů. Zaměření na prodej a koupi nemovitostí, posuzování a zpracování nabídek nových nemovitostí, jednání s klienty se zaměřením na obchodní činnost. K dispozici budete mít analytickou, právní, administrativní, IT a marketingovou podporu z centrály. Ta vám také zajistí odborná školení. 

NABÍZÍME

  • Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením
  • Možnost být součástí jednoho z nejdynamičtějších franšízových konceptů na tuzemském trhu
  • Zázemí ryze české společnosti s více než 21letou historií a nepřetržitým růstem
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

POŽADUJEME

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Komunikativnost, spolehlivost, odpovědnost a smysl pro detail
  • Zkušenosti s realitami a realitním trhem
  • Praxi v oblasti zprostředkování prodeje/pronájmu nemovitostí
  • Pozitivní přístup a podnikatelské myšlení, finanční gramotnost a cílevědomost

V případě zájmu zašlete své CV a pár vět o sobě přes kontaktní formulář níže.

Nahoru