ÚVODNÍ STRANA: / JAK SE STÁT FRANŠÍZANTEM / PŘÍBĚHY FRANŠÍZANTŮ / Podívejte se na příběhy franšízantů

OK POINT jako „chrám důvěry“ pro klienty i partnery

V dalším dílu našeho cyklu video rozhovorů přivítala naše nová moderátorka Eva Otáhalová Michala Koubka, který je ředitelem OK POINTu na pražském Žižkově. Ostřílený matador Michal je v Broker Consulting už 16 let a jak sám říká, baví ho to stále více. Tomu odpovídá i obrovské nadšení a zápal, s jakými se věnuje nejen své práci, ale i pomoci kolegům napříč firmou. Michal se celý život řídí zásadou „Říkej, co děláš, a dělej, co říkáš“. Svým klientům tak doporučuje služby a produkty, se kterými má vlastní zkušenost. I proto k němu mají velmi blízko.

A co dalšího se o Michalovi v rozhovoru dozvíte? Třeba to, proč OK POINTy poeticky nazývá „chrámy důvěry“. Pomáhají franšízantům budovat důvěru nejen u klientů, ale také u partnerů, zejména z řad investorů a developerů. Ti totiž stále více upřednostňují jednání na skutečném reprezentativním místě, nikoli pouze v kavárně. Nenechte si ujít rozhovor s Michalem, který je neuvěřitelně pozitivní a inspirující osobností.

Nahoru