ÚVODNÍ STRANA: / JAK SE STÁT FRANŠÍZANTEM / PŘÍBĚHY FRANŠÍZANTŮ / Přečtěte si novinky z OK POINTů

Jak si správně vybrat spolupracovníka do franšízového podnikání?

Franšízovému podnikání se v tuzemsku v posledních letech nebývale daří, působí zde už téměř tři sta konceptů. Co je ale důležitější, nad zahraničními převažují původní české koncepty v poměru dva ku jedné. Jedním z těch ryze českých projektů jsou naše pobočky OK Point, propojující finanční, bankovní a realitní služby na jednom místě.

Autor: Radim Štantejský, ideamaker a manažer projektu OK Point, Broker Consulting

Franšízovému podnikání se v tuzemsku v posledních letech nebývale daří, působí zde už téměř tři sta konceptů. Co je ale důležitější, nad zahraničními převažují původní české koncepty v poměru dva ku jedné. Jedním z těch ryze českých projektů jsou naše pobočky OK Point, propojující finanční, bankovní a realitní služby na jednom místě.

Broker Consulting působí na trhu už 21 let, jako franšízor pak poslední zhruba čtyři roky. Právě dlouholeté předchozí zkušenosti v oborech, v nichž podnikáme − ve financích a realitách −, znalost trhu včetně legislativních podmínek a zejména již ověřené obchodní postupy a zaběhnuté systémy jsme vložili jako silný kapitál do rozjezdu franšízového konceptu. A přesně to zájemci o franšízu hledají. Silného partnera, který jim zajistí profesionální zázemí pro jejich podnikání.

Mezi zájemce o franšízové podnikání v oblasti financí a realit nejčastěji patří topmanažeři či vedoucí pracovníci, kteří po patnácti dvaceti letech v manažerských pozicích mají touhu vrhnout se na vlastní podnikání. Netroufají si ale začínat od nuly, a tak volí právě franšízový koncept, který jim dá potřebnou oporu, ale zároveň umožní dostatečnou svobodu v podnikání. Bývalí zaměstnanci mají pro franšízing skvělé předpoklady, mají zkušenosti s vedením týmu a jsou zvyklí respektovat pravidla zaměstnavatele, potažmo tedy franšízora.

Druhou velmi podstatnou skupinou zájemců jsou již zkušení podnikatelé, kteří uvažují o rozšíření nebo změně svého pole působnosti. Ti naopak disponují tím, že mají v dané lokalitě již vybudovanou klientelu a podnikatelské renomé.

Na franšízovém podnikání ocení právě možnost spolehnout se na silného obchodního partnera s tím, že mohou okamžitě rozjet svůj vlastní byznys.

Oba výše zmíněné typy franšízantů máme zastoupeny na OK Pointech. A jak bývalí manažeři, tak i podnikatelé se v našem konceptu "našli" a úspěšně provozují ne jednu, ale i více poboček.

Zájem o náš koncept je vysoký, pečlivě s potenciálními franšízanty ladíme případnou spolupráci a musíme si vybírat.

Naším záměrem je, aby OK Point byl pro franšízanta hlavní podnikatelskou činností s dlouhodobým výhledem a touhou budovat síť svých poboček.

Článek vyšel v Hospodářských novinách 27. června 2019. 

Jak si správně vybrat spolupracovníka do franšízového podnikání?
Jak si správně vybrat spolupracovníka do franšízového podnikání?
Nahoru