ÚVODNÍ STRANA: / KARIÉRA NA OK POINTU

ASISTENT/KA OBCHODNÍHO MÍSTA OK POINT

NÁPLŇ PRÁCE

Jste společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učí novým věcem? Na pozici asistent budete mít na starosti administrativní podporu ředitele a týmu pobočky OK POINT a budete zabezpečovat administrativní chod pobočky. Pokud nemáte praxi, nevadí. Kolegové v týmu vám se vším rádi poradí a Broker Consulting zajistí potřebná odborná školení. Nejdůležitější je elán a chuť pracovat na sobě.

NABÍZÍME

  • Pracovní poměr na HPP na dobu neurčitou s odpovídajícím finančním ohodnocením
  • Možnost být součástí jednoho z nejdynamičtějších franšízových konceptů na tuzemském trhu
  • Zázemí ryze české společnosti s více než 21letou historií a nepřetržitým růstem
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

POŽADUJEME

  • SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou, ekonomický směr výhodou
  • Příjemné vystupování a komunikační schopnosti
  • Znalost práce v programech MS World, Excel, PowerPoint
  • Pozitivní energii, chuť pracovat a učit se novým věcem
  • Výhodou znalost bankovních a finančních produktů či realitních obchodů

V případě zájmu zašlete své CV a pár vět o sobě přes kontaktní formulář níže.

Nahoru